reklama

Žeby predsa?

Človek si už akosi zvykol, že v januári chodí do práce len v pulóvri. Pučia stromy, sťahovavé vtáky neodleteli a medveďom sa nedá spať. Mierne ma síce zaskočilo 16 stupňov v polovici januára, ale čo už: ,,globálne otepľovanie“ povedal som si

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keďže som zarytý vyznávač snowboardingu už od novembra som sa ako malýchlapec tešil na to ako budem brázdiť svahy v jemnom prašane a vychutnávaťsi naplno rýchlu jazdu na svojej doske. Keďže sneh sa nedostavil ani do 25.decembra začal som byť najprv skeptický postupne sklamaný, následné naštvaný a nazáver zmierený s osudom, že túto sezónu asi zo snehu nebude nič.

Aké však bolo moje prekvapenie včera ráno? O ôsmej som rozlepil oči a eštepoloslepý som sa šuchtal do kúpeľne. Keďže si zuby zásadne čistím po celom byte,zo zubnou kefkou v ústach a ranným účesom na hlave som zablúdil až dokuchyne. Táto časť bytu mi okrem kulinárskych zážitkov ponúka aj výhľad doparku. Po tom čo na druhý pokus môj mozog neodmietol informáciu sprostredkovanúmojím zrakom som prehltol značné množstvo zubnej pasty a rozkašlal som sa.Vonku som totiž videl zasnežené stromy a poriadnu fujavicu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neveriac vlastným očiam som sa pre istotu šiel kompletne osprchovať aby sommal istotu, že už nespím a to biele peklo sa mi nesníva. Chvalabohunesnívalo.

Počas raňajok som sa šťastný pozeral na to ako už odvyknutí ľudia kĺžu pochodníkoch, na cestárske autá a ich prekvapených vodičov, ktorí sa možno tiežlen pred chvíľou  prebrali zo sna o letnýchpneumatikách.

Po raňajkách som slávnostne po prvý krát vytiahol vysoké zimné topánky,okrem pulóvra som si obliekol výnimočne aj flisku a vydal sa do konečnebielej zimy.

Je mi jasné, že v Trnave nezostane z tohto snehu nič lendvojdňová čľapkanica ale pevne verím, že tam ,, HORE“ sa to udrží a hlavne,že sa ochladí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tím, ktorí majú radi teplo želám aby si ho dostatočne užili, ale v lete.A nám, ktorý si zimu bez snehu nevieme predstaviť prajem ešte aspoň mesiacpriaznivých lyžiarskych podmienok.    

Martin Marčok

Martin Marčok

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zatiaľ nikto zaujímavý Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu